5 דרכים למיתוג ולקידום העסק

ככול שאנשים מבלים זמן רב יותר מול המסכים, כך הופך הקידום של העסק באינטרנט, לחיוני יותר. הקידום הדיגיטלי שלכם אמור לשרת את כל סוגי המכשירים האלקטרוניים, החל מהמחשב השולחני וכלה בסמרטפון. כדי לעשות זאת ולהצליח למשוך קהל, יהיה עליכם להשתמש בסוגים שונים של שיווק דיגיטלי.


בין אם האתר שלכם מוכר מתנות לעובדים או מציע שירותי רפואה דנטלית – התמקדות אך ורק באתר האינטרנטי שלכם אינה מספיקה. אתם צריכים להיחשף בכמה שיותר פלטפורמות שיווק דיגיטליות, החל במנועי החיפוש וכלה בפלטפורמות של המדיה החברתית.
כדי לבנות עסק מקוון שיצליח לבלוט מעל המתחרים שלו, אתם זקוקים לאסטרטגיה דיגיטלית המבוססת על מחקר שוק מעמיק, ניתוח עסקי מעמיק ומשוב תמידי.
הנה חמש דרכים למיתוג העסק ולקידומו בעולם הדיגיטלי:

אופטימיזציה למנועי חיפוש – SEO (Search Engine Optimization)


עסקים מקוונים מתקיימים למעשה בחסדיהם של גוגל, ספארי, יאהו ומנועי חיפוש אחרים. אם ה-SEO שלכם נעשה באופן הנכון, תוכלו למשוך לאתר שלכם תנועה אורגנית משמעותית. המטרה של ה-SEO היא לבצע אופטימיזציה של התכנים באתר, באופן שיגרום לאתר שלכם להופיע בין התוצאות הראשונות, בדף התוצאות שמעלה מנוע החיפוש.
יש מספר שיטות לאופטימיזציה של התכנים באתר בהן ניתן להשתמש כדי לקבל דירוג גבוה בתוצאות החיפוש, כמו בניית שילוב של קישורים (נכנסים ויוצאים), או אופטימיזציה של התוכן באמצעות מילות מפתח ספציפיות.
כדי להצליח באופטימיזציה, יש לעקוב כל הזמן אחר השינויים התדירים באלגוריתמים של מנועי החיפוש, ולעדכן בהתאם את השיטות לקידום האתר שלכם. לאור העובדה שהיום כל עסק מבצע אופטימיזציה של התכנים שלו למנועי החיפוש, ׳קידום אתרים׳ הוא חיוני ביותר לאתר שלכם. ללא SEO, יהיה לכם קשה מאוד להתקיים בשוק המקוון הכול כך תחרותי.

פרסום בתשלום לפי קליק – PPC (Pay Per Click)


אל תתבלבלו, גוגל הוא מכונת פרסום. נראה לכם שהוא מעניק לנו מידע וכלים מועילים כמו Gmail או Google Docs, אבל הוא גם מספק לנו את כל הדברים הנפלאים האלה כדי לוודא שאנחנו רואים את מודעות הפרסום שהם מפרסמים. 85% מהכנסות גוגל מגיעות מפלטפורמת Google Ads, כלומר ממודעות הפרסום במנועי החיפוש.
הפופולריות הגואה של Google Ads בשנים האחרונות היא פשוט מדהימה ועסקים מרוויחים היטב על כל מודעת פרסום שלהם ב-Google Ads.
אחד היתרונות הגדולים של פרסום בתשלום לפי קליק, נובע מהעובדה שהעסק, בין אם הוא קטן או גדול, ישלם רק על הלחיצות של הצרכנים, כך שבעלות נמוכה אפשר לנצל את כוחו של מנוע החיפוש.
היכולת לתרגט ולבחון שווקים ספציפיים ולהפעיל קמפיינים מותאמים לנישה שלכם, פירושם שלכידת תשומת הלב של קונים מתעניינים, היא משמעותית. זוהי אסטרטגיית שיווק נהדרת בעלות נמוכה, ודרך יעילה למשיכת לקוחות פוטנציאליים, לחיזוק המיתוג ולקידום העסק.

מודעות פרסום במדיה החברתית


עסקים רבים מפרסמים מודעות בפיד המדיה החברתית. אמנם, אנשים רבים חולפים על פניהן, אבל עדיין הם רואים אותן. זה מוביל להגברת ההיכרות עם המותג שלכם.
הפיתוח של כלים חדשים, כמו לידים בפייסבוק, גרם להגדלת הדרכים שבהן העסק יכול להגיע לקהל היעד שלו. המדיה החברתית יעילה הן להגדלת המודעות למותג והן לקידום העסק.

שיווק בדואר אלקטרוני


שיווק בדוא״ל נעשה כאשר אתם מתחברים לאימיילים של הלקוחות שלכם. סוג זה של שיווק הוא הוותיק ביותר בעולם הדיגיטלי, אבל הוא עדיין מוצלח מאוד. השיווק בדוא״ל הוא דרך מצוינת להגברת הנאמנות למותג שלכם ולהגדלת המכירות של לקוחות קיימים.
יש מספר דרכים שמאפשרות לכם להגיע ללקוחות באמצעות השיווק בדוא״ל. לדוגמה: יצירת מסע פרסום באמצעות ניוזלטר, שליחת אימייל ללקוחות לאישור, לאמירת תודה או להתראה על עדכונים של מוצר או שירות.
אם אתם מקדמים עסק מקומי, שליחת הזמנות באימייל לאירוע שלכם, יכולה להיות דרך מעולה למשיכת קהל מקומי.

שיווק באמצעות דף נחיתה


דף נחיתה ממוקד יכול להשלים סוגים אחרים של שיווק דיגיטלי ולהגדיל באופן משמעותי את שיעורי ההמרה. דף נחיתה הוא למעשה דף האינטרנט באתר, שבו נוחתים הגולשים באתר שלכם. במובן זה, דף הבית מתפקד לעתים קרובות גם כדף נחיתה. בנוסף, תוכלו ליצור דף נחיתה ספציפי עבור מסע הפרסום השיווקי שלכם.

השארת תגובה